贊育醫院給懷孕媽媽爸爸

必修之兩堂產前班

 

非常有用!! 孕媽媽必讀 !!

都唔知點解, 有左老虎仔之後,

樣樣嘢都係額滿,

但係我又唔覺得有好多人生BB,

Judy 媽媽已經係 6 月嘅時候,

book 產前班, 但係都額滿.

於是, Judy 媽媽唯有叫健康院醫生寫纸,

得啦........有得上....哈哈

總共 2 堂4個鐘,

第1堂係學呼吸.

第 2 堂係學用力.

總共$160元.

嘩....原來有成 20 對爸爸媽媽一齊嚟上堂呀.

好彩爸 B 同我一齊上咋.....有D媽媽孤單單嚟上堂.....

各位爸爸要多關心孕媽媽呀!

陪伴左右都係一種支持呀!

4小時嘅堂上,

物理治療師清楚解析整個分娩過程.

學習鼻吸口呼嘅呼吸法減輕痛楚.

最 good 係教爸B點樣替我按摩減輕痛楚.

同有幻燈片解析整個分娩經過.

比爸B有心理準備陪產,

和比爸B知道灃媽嘅偉大......

和如何利用健康球,加快子宮和盤骨張開.....
 
最後, 就係用力啦.

物理治療師姐姐教導.

唔好大吵大鬧以免浪費精力,

唔好亂咁用力"疴",以免弄破陰度和肛門.

咁就好手尾長啦...

另外, 教我地可以生產過程時使用藥物減輕痛楚,

包括:氣體式止痛藥、肌肉注射或脊椎硬膜無痛分娩.

灃媽都未知選擇那一種添.

這兩堂課,真係非常GOOD,

所以要回家好好練習先得!!

緊貼灃灃和灃媽媽, D入黎 Like我哋啦!!

 

灃媽親子日記 - 分享健康生活平

 

https://www.facebook.com/hongkongfungma

arrow
arrow

    香港灃媽親子日記 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()